Thursday, September 2, 2010

buka puasa@jerantut

Salam semua..
lama blog nih terbiar sepi...hahaha...bz sket minggu lepas..walaupon byk cuti..weekend lepas aku balik pahang..buka puasa ramai2..abg, kakak dan adik2 pon balik sekali..apa lagii..rumah jd haru biru....hahaha..
syok buka puasa ramai2...hari tu saja ada 9 jenis air..hehehe...masing2 dengan air masing2...menu buka puasa ialah nasi ayam special kakak aku...huhuhu...yg lain2 tu kue tunjuk2 kat pasar ramadhan...


air yang macam2 kaler..ada air sarsi, teh bunga, asam boi, teh o, cincau, laici kang, kelapa, bandung soda...huhuhu..aku pon dah tak hengat....kebetulan semalam nya tuh bday kakak aku..so ari tuh kitorang belikan kek..tp yg tiup lilin nya mya, adib dan khalish...3 serangkai....
potong pon diorang gak...haru tol...


kualiti gambar kurang sket...sory ekk..


yg nih mmg acara wajib mya ngan adib...tk sah kalu tk mandi dalam besen bila balik kg...habih air....


ni kak mimi...yg sayup2 nun dibelakang tgh goreng telo tuh kakak ipar aku...dah memboyot..due 21 september nih...hehehe....ok semua...pe2 pon balik jerantut mmg BEST!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...