Monday, September 6, 2010

anak aku lagi


Salam semua...
lama tk hapdet blog...hehehe....ari nih aku nk cite sket ttg anak2 aku...yang atas nih Lutfiah...itulah hobi dia...kalu dia dok diam2 tuh adalah benda yg dikerjakan...selalunya samada jumpa gelas yg ada air atau amek beg duit aku dlm hbag dan sepah2kan....tp pastuh dia kutip balik...ponyok2 masukkan balik...huhuhu...kadang2 kalut dia bila duit terbang2...takut kena marah...sbb dah brapa kali kena marah...ngeh3x......


mya dengan bantal busuknya tk leh dipisahkan....ni pic awal pagi smlam...kalu pagi2 mesti liat sungguh nk mandi...matahari terpacak baru la nk mandi...pastu bila dah mandi nk pakai baju g jalan...huhuhu...dalam kepala asyik berjalan+mainan..itu je yg dia tau...huhuhu...


Pya kalau tgk lagu feveret dia mmg tk leh tahan......smpai nk masuk dlm tibi..


ni pon hobi pya gak...aku tukang lipat kain..tp dia la yg tukang sepah2 kan....


pya suka buli mya...huhuhu...mya pasrah je...


mya happy sgt dapat baju lengan panjang...dia skang suka pakai long/s....baju pendek2 dah tolak tepi dah...hehehe...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...