Wednesday, September 22, 2010

bz sangatt

Salam semua...
huhuhu....tajuknya macam bz la sangat...tp mmg bz pon..sejak naik cuti raya ari tuh byk keje perlu dibereskan...senin ari tuh start exam teori cidb..smalam dan ari nih exam amali kat abm untuk plastering...harap2 semuanya lulus.




student2 aku tgh pekse amali plaster
 
aku skang tgh settlekan penyeliaan latihan industri lak utk 3 kursus lain..keje nya simple je..tp byk keje remeh temeh..huhuhu...tkpelah...taun depan aku amek keje lain plak..dah 2 taun pegang latihan industri...skang nih pon aku tgh berusaha sikit2 wat final paper..sem nih aku ada 5 subjek..tiap2 subjek kena wat 2 set soklan..maknanya ada 10 set soklan aku kena wat...huhuhu...minggu nih ada open haus jiran aku..pastu nk p tgk bb baru abg aku kat bukit puchong ngan g beraya umah kakak aku kat bangi...byk program nih...aku pon penin la..huhuhu..tkpelah...slow2 kayuh...okeh, aku nk siapkan drawing utk soklan final autoCAD nih....nnti2 aku hapdet lagik blog nih..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...