Tuesday, April 13, 2010

kursus autoCad

salam semua......
dah bersawang blog aku nih...huhuhu...minggu nih aku kursus autocad kat utm jalan semarak...hehehe...seronot bangat.....4 org je peserta...so aku leh ngajo budak2 aku dengan kompiden nya sem 2 nnti...hahaha.....tp yg buat aku pening pagi2 ialah JEMMMMM....punyala jem tak hengat!!!!!!keluar DUKE masuk jalan semarak...aku rasa huby aku tunjuk jalan mgu lepas dari umah aku cuma 10 minit...tp pagi2 hari keje mak aiiihhhhh....dekat 45 minit...nk pusing susur masuk tu je dah dekat setengah jam...hanginnnnn aku dengan manusia2 yg tk reti bahasa nk beratur..ingat korang je nk cepat??aku pong!!!!!!!huh....pagi2 darah aku dah naik....mujur 4 hari je..kalu mmg kena guna jalan nih mau aku g keje jalan kaki...hahaha....

4 comments:

Nana said...

autocad ka. teringat lak zaman aku wat design..aku gune catia :) rindu la pulak

mamamiya said...

huhuhu...aa la mard...aku nk kena ngajo budak sem 2 nih...lama dah tangguh nk amek kusus nih...nih baru free2...happy je aku nengok ko sejak dok umah nih...jeles aku..

Nana said...

ecah,
hepi la tak pyh pk kecik hati ngan boss, politik di high management tuh. ekceli keje mcmane pon aku tak kisah, cuma kalau dh perasaan tak senang keje pon jadik tak best. kalau idak tade la lusa aku nak bersalin hari ini aku msih di line prod proton...huhu. mmg mcm tanak bersalin rasanya time tu...sayang sgt ngan ape yang aku wat selama ni. org yg kenal+pernah keje ngn aku mmg tau aku keje macamane...sedeh pulak bile aku ckp psl ni. nway, now aku hepi dok umah jaga budak2 ni. senang hati aku...hi3

.sqn said...

salam , kak boleh saya tahu macam mana nak ambil kursus autocad dekat utm jalan semarak , sila email saya detailnya , xsuqonx@gmail.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...