Friday, April 23, 2010

total life




salam semua..
alhamdulillah...hari nih dah jumaat...huhhuu...aku suka...sbb sok nk g warehaus pureen kt pj...nk tulis sket je ttg teh herba yg aku minum skang untuk dikongsi2 bersama dengan yg lain....act. teh nih huby aku yg beli..dan akula yg tukang habihkan...huhuhu...so far teh nih mmg elok...utk detox dan utk slimming...huhuhu...mesti acik rasa aku nih gemoksss dah kot...tuh yg dia belikan teh slimming...kehkehkeh...rasanya pon mmg best...rasa cm teh bunga...tk pahit..cuma perlu rendam dengan 1/4 air panas dalam botol 2 liter...2 bag utk 2 liter...rendam 4-8 jam untuk herba tuh btol2 sebati...pastuh leh tmbah air penuh.then leh letak dlm fridge...pas mkn leh minum terus....senang je...dan hasilnya.....????#$%^&**nnti akan dihapdetkan....to b continue....:)





sila abaikan budak kecik yg rambut ala2 abu bakar elah tuh ekkkkkk......huhuhuhu....

5 comments:

Kay said...

murah tak? berkesan tak?

mamamiya said...

berkesan..mmg sdp badan..perut pon ok...sbb pg2 dah detox...kehkehkeh....harga aku pon tk tanya acik..nnti aku tnya dia ekk..awat??nk try ka?

Nana said...

dulu aku pernah makan nona roguy pill tu, pastu teh org kg..alahai tak tahan la aku membuang pagi2 dah la kdg2 sampai 2,3 kali ke toilet. penat den..tp kalau ade org tak kisah ok saja. aku kisah...sbb tak suke nak ke toilet kerap2 sgt. yg ni mcm tu jugak ka ecah? bile time nak memnbuang tu boleh control2 dak? sakit perut tak?haaa..amik ko ecah byk soklan aku tanye ni :)

nnt hapdet ye ecah..kot2 mana tau aku boleh try :) boleh kuruih pasni..hehehe

mamamiya said...

hohoho..mard..mmg byk soklan ko nih...kalu aku sakit perut tu under control lagik...tp perut akan jadik best pastuh...aku tgk ko dah makin slim..aku pon teruja...tp kalu tang muka aku mmg tkleh celen hang...muka hang tetap slim...cmno nk slimkan muka aaa mard???

Nana said...

ecah,
muka aku ko takyah la pertikai kan. muka aku mmg type slim aje, kalo aku gemuk pon muka tetap slim+gemok sikit pastu ade dabel chin...ki3.

aku diet tak amik nasi la ecah. kalau ko ok tak amik nasi, mari cuba...ngeh3. tp smlm aku bfast makan nasi lemak..ki3. kalau boleh nak avoid nasi lgsg tp konpem la tak boleh kan. kite ni org melayu dari kecik dh mmg mkn nasi...he3

boleh la aku nak try nnt, ko bgtau harga ye, katne boleh dpt tea ni...kiosk biasa ade dak?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...