Thursday, November 18, 2010

CERITA KREATIF BEN ASHAARI : BLOGGER KERING IDEA ?

Kering idea???kadang2 ada gak rasa macam tuh...rasa blog nih dah sampai tahap menopous..ngeh32x...tp selagi aku ada idea, aku akan terus gigih menulis..wpon kadang2 bersawang...chaiyok32x...

Aku ade cerita pendek nak cite...tp takde kena mengena baik yang hidup atau yang telah meninggal dunia..

Smalam jam 10.60 pagi aku jenjalan kat jusco maluri..boring2 sesambil cuci2 mata...tetiba aku ternampak sorang mamat mcm nih...


mak iahhhh....gebu sungguh pipi dia...rasa cam nak.....geget2 je...ngeeeeee......nyum32x..


tp terpikir lak aku...kalu wat cam nih...


maunya kenyang aku seminggu...erkkk....hehehe...ter'imaginasi' lelebih lak...sory...tetiba tanpa aku sangka dia...kenyit mata kat aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


aku pon pusing blkang dan muka aku cm nih...


gatai gak mamat nih...aku berkata di dalam hati kecil...tp aku pandang dia balik dengan muka yg cool...aku kan rock!!!!yee yeehhhhh...


tapi apa salahnya kita kawan2 kan...kata orang biarlah tak encem pon janji hati baik....jangan harap kan encem je lebih...tp habuk pon tarakkkkk.....berkawan biar beribu........selamat hari sahabat.....hari2 pon hari sahabat...sesape nak bersahabat dengan aku jom follow!!!!!!!

11 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

gudluck =)

Nur Azila Ismail said...

good luck :)

Syahida Baharuddin said...

all the best..

Anonymous said...

wish u luck mamamiya .. huhu

Kalamhati said...

gud luck ya!..=)

Anonymous said...

chaiyok2!

CekLa said...

gudluck!

Hanizeyecandy said...

good luck!
Salam perkenalan from hanizeyecandy
http://haniz-eyecandy.blogspot.com

mamamiya said...

thanks semua...rajin2 lawat umah kita lagi ekkk

amimarz said...

gud luck ya!!!

Anonymous said...

semoga berjaya...
comel mamat-mamat gambo tu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...