Thursday, November 18, 2010

cerita selasa hari tuh...






Salam semua...
dah lama tk menulis..huhuhu..agak sibuk sbb banyak keje kena settlekan seblum budak2 cuti nih..dengan nk examnya...nk g practical tahun depan...semuanya menyerabutkan kepala...selasa lepas sehari seblum raya...patutnya hari tuh aku keja mcm biasa..raya haji tak cuti pon...tp senin pagi tuh pengasuh anak mintak cuti hari selasa nk wat persiapan raya...huhuhu..selasa dah la aku ada keje byk..ada jamuan budak..aku yg kena amek oder sate..pastuh kawan aku nk mai hantar barang..ada fire  drill plak...habis tuh anak dara aku 2 orang  nih cmno????last2 aku amek cuti la gak then tghari dalam kol 1130 aku p amek sate dulu kat greenwood pastuh bawak diorang p opis...nasib baik adik tak buat hal dlaam kete sepanjang g opis...merengek2 pas tuh tertido sensorang...hehehe...adik mmg behave sket...jamuan kelas start kol 12 45...pastuh kawan aku mai hantar barang kat mber2 opis...totet2 dlm kol 2 lebih gak habisnya...pastuh nk gerak balik hujan lebat lak...mya dah nk nangis takut..hehehe...pas dah reda sket kitorang gerak balik...otw nampak lak sboard tesco tepi jalan...dengan adik skali dok xcited tunjuk2 nk p..so aku singgah la jap..bg main2..beli2 mknan pastuh balik...naik mrr2 mak iahhhhhhh jalan JEM!!!!!!!!!!!!!!!!!aku takut adik nangis je sbb dia nk tido kena nenen..mana nk nenen kalu jalan jem nih...so aku amek susur ke desa pandan then terus ke jalan tun razak..seb baik jalan clear...singgah drive tru mc D sbb mya nk makan ayam plak..pas tuh balik...sampaai umah dlm kol 4 lebih.....huh..seb baik semuanya berjalan lancar....ingat nk balik jerantut mlm tuh....tp takut jem so kitorang ingat balik minggu depan je.....mmg jem pon mlm tuh...seb baik tak balik gak...hehehe....




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...