Friday, July 10, 2009

aku, mc dan giffarine

smalam aku mc...huhuhu..sebenarnya aku malas g keje...hahaha..pas g anta budak kecik tu..aku balik umah sambung tido..huby aku cm biasa..mula2 nk terjebak gak ngan aku tp since dia ade byk keje yg perlu disettlekan di opis, dia pon terpaksa la g opis gak..huhuhu...seharian aku tido sbb mlm tuh aku tk cukup tido sbb blackout...panehnya toksah ckple...asyik dok ngipas budak kecik takut nyamuk sbb aku bukak tingkap luas2...huhuhu..panas punya pasal..

dah puas tido ptg baru aku g amek mc kt danau kota..pastuh balik wat keje umah sket..budak kecik abah dia amek...

mlm smalam budak kecik miya asyik dok menanya abahnya nk g jalan tk?huhuhu..kejenya asyik berjalan je..mmg sebijik cm aku masa pregnnt dulu...asyik dok kira batu jalan..haahah..siankan miya kitorang pon bawak la dia pusing2 kl..kebetulan plak, smalam mak sedara huby datang dari kelantan untuk perasmian giffarine kat dewan perdana felda..so kitrang terus melencong ke sana sbb esoknya dia dah nk balik..

aku mmg dah masuk jadik ahli giffarine nih..cuma tunggu branch dia kat kl bukak je.skang hanya ada di kelantan produk nih..baru masuk..tp hari nih (jumaat) dah ada pembukaan kat sri rampai setapak...and next akan dibuka di seksyen 7 shah alam plak...

aku dah try produk nih...so far ok.rasa best sgt..treatment essence dia cam SKII nya essence..cuma harganya tklah semahal SKII..kalu dah jadik ahli leh beli produk dengan diskaun lagik...so sape2 nk jadik ahli bgtau aku..aku ade borangnya..hehehe..tk mahal pon daftar ahli...35 hinggit jek...kalu sape2 nk tgk website dia...www.giffarine.com.

bawah ni aku upload sket gambar produk giffarine...ade byk lagik produk dia..kosmetik pon ade..tp since aku pon tak make upkan..hehehhe..tkde la plak gambonya..nnti la aku try make up dia lak pasnih...













4 comments:

Nana said...

bagus ke product ni? soklan ni salah kan...mesti la ko jawab bagus ye. heheh..anyway mahal tak, ko qoute kan facial cleanser n treatment essence nye boleh tak? aku skang ni tak pakai pape pon. hahahha..

mamamiya said...

hehehe..soklan btol dan jawapannya pon btol..huhuhu...
tkdela mahal sgt aku rasa..facial cleanser dia 39.50 (100g)..dan essence dia 69.90 je..tu blom harga ahli..kalu harga ahli less 25% lagi..aku de pakai night cream utk antipenuaan..best mard..rasa best je mukaku...huhuhu...

mamamiya said...

essence dia 150ml..lupa nk bgtau...dia ade byk produk depends pada kulit..nnti kalu jadi ahli dia akan bg buku dan info tang kulit lagi..hehehe...nnti dia br nk launching branch kat seksyen 7 sa...

Nana said...

ok..noted.tengok nnt keterujaan ku...huhuhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...