Wednesday, July 1, 2009

cerita selasa 30 Jun



smalam aku el sbb miya tak bape sihat...senin malam lagik dia dah kena selsema...batuk dah seminggu dah tak baik2...mana taknya mkn ubat pon memilih..nk yang sedap aje..memula aku g amek ubat kat klinik danau kota..dekat sket...tp hampeh...ubatnya mcm biasa..miya tkkan nk mkn punya...pidashh katanya...entahle btol ke tak...pastuh dah seminggu batuk tak ok2..senin mlm tuh sampaikan aku pon tak tido dibuatnya..hidung dia sumbat lak...alamatnya selasa tuh aku tkleh nk bukak mata...so aku cdg nk bawak dia g pusrawi pagi tuh...huby aku cm biasa akan ke opis..almaklumler...bz memanjang...aku ngan miya g pusrawi kol 10...dan seperti biasa miya kena guna gas untuk cairkan kahak dia...since dulu dia ada pengalamana 5 hari bertapa kt pusrawi dan guna benda alah nih, maka aku tk yah susah2 paksa dia guna...dia leh pegang sendirik dah...huhuhuhu...pastuh kotrang g jenjalan jap sebelom balik umah rehat2....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...