Tuesday, July 14, 2009

jawab tag mard sat...


hehehe...tq ekkk mard...bg bunga nih kt aku..

1. Nama timangan anda?
nama aku org tetap panggil aisyah..tp kenkadang kalu nk cpt org panggil chah je...

2. Anda seorang yang?
simple tp kadang2 fussy sket

3. Insan yang teristimewa?
No.1 - hubby aku No 2 - Famili aku

4. Lagu kesukaan?
Lagu yg tk semakkan kepala aku

5. Makanan kesukaan anda?
byk...hehehe...ayam kmpung kt cheras.

6. Sikap yg membuatkan anda stress?
bos yang TAK ADIL.........menci!!!!!!!!!!

7. Warna kegemaran anda?
koko, hitam dan pink

8. Benda yg mesti ada dalam beg?
ID
duit
lesen
gmbar huby aku
cc

9. Kali terakhir anda menangis?
mmmm...bila ekk...cam baru je...huhuuhu...

10. Tag untuk 6 rakan anda?
semua mard dah tag...aku apa yg tinggai???huhhuhuhu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...