Friday, April 30, 2010

jumaat yg indah




salam semua...
pg tadi hujan renyai2...tp tgh2 hway duke...lebatnya...tk hengat....keluar ampang....wahhhhhh cantik sungguh pelangi pg td....tenang jiwa...pg ni aku de meeting akademik...ptg nnti miting naik taraf ikb lak....huhuhu...mya dan pya tk bape sihat 2-3 hari nih...sian aku tgk mya..melepek je...seb baik pya tak buat perangai...nmpaknya adik lebih independent dari akak...skang dah kol 12...huby ajak mkn piza tghari nih...nih dok tgh tunggu dia tk smpai lagik...:) ok kenkawan..selamat berhujung minggu...aku berhujung minggu dengan anak2 je minggu nih..huby de kursus 3 hari kat genting...tk leh ikot..................................@#$%%%%menci...

2 comments:

Nana said...

kt umah aku hujan lebat pagi tadi masa aku dok antar hasben ke muka pintu...ngehngeh *kasi jeles sikit :P*

mamamiya said...

hooho...syioknyaaaa....leh sambung zzzzzz...best tol hidup cm hang mard....bila la aku leh wat cm tuh gak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...