Tuesday, May 4, 2010

pya tk sihat

salam semua...
lama tk hapdet...agak bz sbb kena siapkan paper untuk final exam nnti..pastuh kena settlekan practical utk student ikb..smalam audit cidb datang..aku sensorang..huhhuu...pmbantu aku cuti..so redah je lah...seb baik ok...kena settlekan urusan hadiah untuk sukan ikb next week..kena settlekan penyata keseluruhan pelatih utk exm ari tuh nk submit ke abm dan cidb esok...dan byk lagi benda yg tgh Q dalam kepala otak aku nih untuk disettlekan dlm masa terdekat...huh...penat...anak2 demam lak..seb baik mya dah ok...pya je yg masih teruk..hidung sumbat...nk nenen pon tk mo sbb tk leh nafas..aku dah bg ubat titik hidung yg dr kasi..tp still tk jalan..kesian sungguh aku tgk..mlm tido tk nyenyak sbb idung sumbat..dan pastinya aku pon turut sama tk dapt tido...sgt penat...pagi dah bgn sbb tk leh tido..dan dia akan dok melepek je sbb terlalu letih dan mengantuk...sian pya...aku takut jadik cm mya dulu..tk sanggup aku dah...khamis nih aku de kursus lak kt pd smpai ahad..tk sampai hati aku nk tinggal...cmne nnti aku pon tak tau...cuma aku harap pya akan sembuh elok dlm masa 2 hari seblom aku g kursus...doakan semua ye kenkawan...

4 comments:

nieyza said...

esah, ko pakai sterimar ker? klo bukan, ko beli sterimar utk spray kat hidung pya..selama ni aku apply sterimar setiap kali najwa selsema cos doctor tak advise baby under 2 thn makan ubat selsema...pastu ko pun boleh sapukan vicks baby balsam kat dada pya..vicks tu skrang dah ada kat mesia..dulu kat australia jer..vicks tu milder dr vicks biasa & mmg utk kids bawah 5 thn..insyaALlah...

mamamiya said...

oo ye ke...nti aku carik...aku dok pakai ubat pusrawi nih..tk berkesan pon...risau aku..

nieyza said...

insyaAllah..risau aku budak2 kecik ni demam...

mamamiya said...

:)..thanks niza

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...