Monday, May 24, 2010

bodyshop wat sale 3 hari.

salam..
smalam tkde wat pe..ptg tuh boring2 acik ajak g jenjalan...dlm kete baru pk nk g mana..last2 kitorang menghala ke mid valley.kebetulan ade properties exhibition..otw balik tuh tgk org ramai berasak2 kat bodyshop..aku kalu org ramai serbu nih yg meng'uja'kan aku nih...aku try jenguk2.rupanya bodyshop wat sale 3 hari..smalam last day.less 70%..dalam dok berasak2 tuh aku sempat capai sebotol edt..50%memula tuh nk beli coco butter tuh.less 70%..tp aku cm tk minat je baunya..huhuhu..kensel..lama gak aku dok membelek...sian acik dok tunggu luar ngan mya dan pya...hehehe...


yang nih je sempat dirembat semalam...org ramai sangat..rimas sungguh...

2 comments:

Nana said...

aku pi dua hari ke subang parade full house body shop. aku nak beli tea tree blackhead mask n scrub. kempunan aje la...

mamamiya said...

mard;tu la..org ramai tol..dah le barang2 kaca..seriau aku..last2 amek yg ade depan mata jelah...pastu terus bayo..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...