Monday, May 24, 2010

celmonze





salam semua..
lama dah rasanya tk g wat facial.last week rasa nk rilex2..g kat tempat yg aku biasa wat sebelum nih kat desa pandan..tp tutup la plak..keciwa btol..pastuh aku round2 area tesco ampang dan teringat satu tempat yg aku dah riki2 sebelum nih...kebetulan plak ade promotion mothers day bulan ni.memula nk wat facial biasa je..tp kat situ skin treatment..so dah scan semua dia cadangkan aku bersih dulu..wat treatment.pas2 nih baru leh wat facial biasa..kalu tk, facial biasa akan bersihkan atas je.dalam still cam tuh gak..aku biasalaa..cepat terpengaruh dengan benda2 cm nih..ngeh32x..so aku try utk wat skin treatment dan vit C.dekat 2 jam gak.dan hasilnya..mmg puas hati...rasa ringan muka aku jap.hehehe..pigment aku pon dah hilang 2 yg besar tuh..dah dibuang.patut rasa sakit sket td..dan aku dpt concentrate ampoule nih free..:) dan dapat voucher next facial MYR50..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...