Wednesday, May 5, 2010

nur afrina lutfiah

salam semua.....
ari nih aku nk cite ttg anak aku pya...hehehe...dh nk masuk 8 bulan..baru pas baik sket dari demam dan selsema yg agak teruk...sejak baik demam nih pya jadik budak yg amattttt baik...aku suka32x....skang dah leh tido sendirik..selalunya kena aku nenen baru nk tido..skang bila jaga, aku hanya perlu suh dia peluk bantal..dia pon peluk bantal..pastuh lama2 ttido sendirik...skang nih pon dah jadik kebiasaan dia bgn skali ngan aku..asal aku bgn dia pon bukak mata..selalunya aku tkleh tinggal...skang aku just ckp kt dia mama nk mandi...pya tgk tb ekk..dia pon tgk tb sensorang smpai aku abih mandi...kadang2 ttido balik..hehehhe...keje aku menjadi lebih senang....dan semestinya hati aku senang nk tinggal dia ngan abahnya sok.....
hobi budak kecik nih skang isap jari kaki...ngeh32x..asal ada masa terluang, mesti isap jari kaki...org tua2 kata kalu isap jari kaki maknanya nk adik...btol ka???@#$%^&&$$%%^^^##@@huhuhuhu.....tunggula dulu ekk...bg mama bernapas luh...





tgh kusyuk tgk lopidooo....hari2 tk miss...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...