Monday, April 19, 2010

update-mya & pya

salam semua....
nk hapdet sket anak2 aku skang nih...
mya;
dah besar ank dara aku sorang ni...terbaru nih dah pandai guna tenet..huhuhu...kat umah asal aku buka ltop je ade la dia bertempek seblah aku...smalam aku dok syok2 layan fb sambil2 bukak mudah.com...apa lagi terpandang la plak dia hello kity yg jual dlm tuh...so terbantut hasrat aku nk layan fb...dia plak yg lebih2..pandai lak carik tuh...leh tekan back lagi nk balik page asal...wah2 anak aku...semua benda tahu....kalu bab game tkyah ckp la..huhuhu...lagi satu mya mmg suka sangat2 menyanyi...hahahaha...pantang dengar lagu pakai buang...mula la menari tk hengattttt....semua lagu yg main kat radio/tb aku rasa semua dia tahu....




pya;
budak kecik nih dah merangkak dah jumaat lepas....hehehe....pastuh dah pandai berpegang pada besi buai nak bgn....seriau aku...pya budak paling senang dijaga...senang hati aku....bgn tido pon tk nangis...pendek kata mmg aku senang hati sangat2...mya kuat gak nangis..sampai skang pon..huhuhu..bgn tido pon nangis...cmne nk buat tk tau ler...hehehe....pya skang suka sangat buka rak kasut....asal dok dlm walker mesti cari rak kasut..tk pon drawer tb...pastu dia suka sorang2...huhuhu....tp pya nih bekeng sket...selalu buat akak..hehehe...akak plak hati kecik...selalu ngadu adik buat...akaknya jenis sensetip....hehehe....


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...