Monday, September 27, 2010

open haus


Salam semua..
Minggu lepas byk jemputan open haus..hehehe..hari2 makan...sabtu tuh open haus umah opismate aku merangkap jiran sblah umah...wat soto dan bihun sup...aku g pon jap je sbb nk ke bukit puchong plak umah abg aku...nk p tgk baby baru...:) tp jalan ari tuh mmg jem tak hengatttttttttttttttttt....ikut hway jem, ikut federal jem.....tk tau nk ikut mana lagi...semua jem...mmg tensennnn......sampai umah dalam kol 9 lebih daa...
ahad lak open haus umah opismate aku gak dan jiran aku gak..hahaha....dah la satu opis..dok satu taman lak reramai....senangkan????pas umah  k aya, aku g umah k zon kat seblah umah je...kuar pagar, masuk pagar lain..huhuhu...pas umah k zon aku gerak ke bangi, umah kakak aku,...dia wat makan2 sket sbb ada sedara mara belah klang datang...aku ngan adik aku mai nolong sket2...hehehe...selebihnya tolong makan dan tapau...best...kitorang tapau mee kari dan nasi tomato lagik...hehe..sampai umah dlm kol 6 lebih...ilek2 jap..mandi2 semayang maghrib..pastuh g umah k zaharah..opismate dan juga jiran aku gak....pas mkn2 dalam kol 9 lebih balik sbb esoknya KERJA!!!!!!!


 ni 3 orang budak sedang main game..budak yg pakai baju belang2 merah tuh eksennnnnn tol...


ni adik yg sangat zuhud...hehehe....selalu dok mencangkung...muka sedih je sbb org2 itu tak kasi dia main game gak...huhuhuhu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...