Thursday, August 26, 2010

duit raya

salam semua...
smalam PM ada bg duit raya kat PA...cukupla tu noo...500 hengget je...tp aku terpikir la gak...kalu org tuh gred 17 ke bawah je...anak 4-5 orang..kampung halaman utara selatan...macam mana agaknya ye?????dengan sekarang nih harga barang naik...semua naik...ish32x..mau pening dibuatnya... dan aku berpendapat sekarang nih banyak kes mental dan tekanan kan?sampai ada yg sanggup sembelih2 anak...aku rasa salah satu punca tekanan perasaan pon mungkin sebab bebanan kewangan kot......pasal duit apa pon leh jadik.....aku bersyukur dengan keadaan aku macam nih..tkdela kaya dan tkdela semekin...hidup yg ala kadar je..janji hati senang...moga2 kerajaan akan bermurah hati bagi bonus kat kitorang tahun nih..tahun lepas tadak...tkkan tahun nih pon tadak....huhuhhu....aku jeles bila dengar mber2 swasta bonus 6-7 bulan...sekali dapat sedebok belas2 riban.....mau enjoy katak lagu tu...hehehe..apa2 pon rezeki masing2 tuhan dah berikan..bersyukurlah seadaanya....................apa2 pon janji hati mesti happy!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...