Monday, August 16, 2010

adik dan jumbo gajah biru

Salam semua...
ini kisah adik dan jumbo gajah biru..cerita kegemaran mya sebenarnya..dan sekarang dah berjangkit kat adik plak...umo tk sampai pon setahun dan pandai tgk cerita...pastu suka sorang2...cite nih best dan gajah dia kiut2...tuh yg dia teruja...huhuhu...smalam kol 12 pon tk tido lagi...mya pasang cite nih dengan adik2 skali tk leh tido...aku mmg tk leh tahan dah...last 2 aku tk sedar bila dia tido pon tak tau..tau2 dah tido tepi aku dan tv plak yg tengok dia....hehehe....
tapi cite nih mmg best...aku dah tgk ulang2 kali dah..asal mya pasang je aku tengok...boleh kata tiap2 mlm sblom masuk tido tgk...hahaha...



Lutfiah yg dok asyik tgk jumbo...sampai berdiri sbb selalunya dia tido seblah aku terhalang pandangan dia nk tgk tv...last2 dia panjat aku g sebelah satu lagi...hehehe..biasalah...halangan besar sangatttt....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...