Thursday, August 12, 2010

pertama puasa


Salam semua..
Lain benar tajuknya dengan gambo...huhuhu...smalam 1st day puasa aku kat umah.. sesaja rilek2..anak2 aku hnatar..so belh aku sambung zzzzzzz....:). tghari aku p amek mc jap kat danau kota..sambil2 aku singgah kedai emas jap nak cari brooch..dah makin kronik elergik aku nih...bisa rasanya bila pakai brooch besi ...kebetulan semalam ada sebijik yg macam cantik je kat mata aku..harganya pon ok la...380...pas tawar2 dia leh bagi 280...huhuhu..tawar je..tp tk beli pon...aku tkleh beli sensorang..nnti mesti en suami akan komplen..baik aku bawak dia skali...baru puas hati..so aku balik aje la dengan gambo nih sbb nk tunjuk kat acik...mlm smalam gak dia ajak p beli...huhuhu...tp sabar...aku mau survey lagi..kalu bleh tkmo yg ada batu2..nak yg plain saja...tp belom ketemu yg macam tuh...nnti2 leh survey lagik....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...