Tuesday, August 24, 2010

anak2 aku

Salam semua...
hari ke 14 puasa...pejam celik dah 2 minggu kita pose...minggu depan satu lagi nun nk raya plak...jap je rasanya...pagi td aku lambat sket masuk opis..g anto mr huby ke pusrawi..tetiba malam semalam demam panas lak..g tadi kena mai lagi sok amek darah lak...huhuhu...baik je aku, jangkit kat mya..elok je mya, jangkit abah dia lak..harap2 adik tk terkena gak...kalu tk mama la yg teruk...huhuhu...
aku nk cite ttg anak2 aku je entry kali nih....

Lutfiah;


skang nih selalu panjat kerusi dan tersangkut kaki...huhuhu..pastuh menjerit la dia panggil orang.. gigi dah tumbuh 4 batang..2 gigi kapak kat atas..sbb tuh skang hobinya adalah menggigit..tak kira kalu tgk tangan org dia gigit tgn..tp aku byk kena gigit kat peha...hehehe...mya pon selalu kena gigit...hahaha...
satu lagi, pya skang kalau bgn tido mesti merayap senyap2...dah 2-3 kali aku dia cuba turun tangga dari atas...biasanya masa aku sahur..tgk2 dia dah turun 2-3 tangga....huishhhh....senyap2 je..biasanya ada la gak bunyi pintu...skang nih menyusup senyap2 je wlaupon bukaan pintu kecik...hohoho...pasnih kena tutup pintu...biarla dia melalak pon dari jatuh tangga...

Damiya;

nih hari ahad lepas..mya demam..asyik tido je...melepek terus....baju tido pon tk tukar....sian aku tgk....


ni lepas kol 4 petang...bgn aku basuh badan sket...tp kalu bab bergambar, mesti takleh tahan...wpon tk larat totap senyummmmmmm...tp senyum dalam paksa....huhuhu...mya32x

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...