Friday, August 7, 2009

student aku...keje aku......

salam semua........
hehehe..hari ni jumaat yang amat menyamankan....sbb esok cuti..huhuhu....aku cuma upload gambar student aku je ari nih...
hari nih diorang wat keje ukur untuk bebudak sem 2..bebudak sem 4 plak wat final projek..dulu aku suka blaja survey nih...hehhehe...sbbnya??????????sbb subjek nih la yg menemukan aku dengan huby aku...dulu minat dia dlm diam2..suka tgk dari jauh je...hahaha...tp ntah cmne jodoh aku dekat rupanya dengan dia...dlm seratus lebih org school aku, dapat lak aku satu group dengan dia....kitorang 2 org je melayu..yg lain 2 cina dan sorang india...mmg jodohkan???ahakssss..........
dari situ bermula segalanya.....sampai skang aku dah sah jadi wife dia dan jadi ibu pada anak2 dia....sungguh best...hehehe....





yang nih plak bebudak sem 4 yang dah nak habis hujung tahun nih...since diorang baru blk praktikal, so aku tkyah susah2 sangat ajar diorang bab2 membina nih...diorang lagi pandai dari aku...hahaha...bagus2...
semoga Allah berkati kerja aku dan bukakan jalan yang luas untuk semua student aku...amin........



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...