Monday, August 3, 2009

sogo...




ni adik aku....mok uteh...hehehehe.....diala dok melayan mya..aku dok tepi layan majalah tepi dinding... huhuhu.





smalam tktau nk wat pe..boring2 kat umah..huby ajak g jenjalan..tp tak tau hala tuju...hehehe...start kete jalan je...pastuh hby ajak g sogo..kebetulan skang ada megasale dan john master wat sale lak 2 hari nih...aku tk larat nk jalan sebnarnya...huhuhu..pastuh adik aku ajak g bwk budak kecik mya main kat tkt 7..aku tk penah masuk sebenarnya..tp tempat tuh best la...private untuk budak2 main...ada tempat tgk tv..ada bilik untuk tido lagik..siap ada tilam bagai...mmg best...apalagi budak kecik nih main sakan...sementara main hubby aku turun beli barang dia...best tol soping ekkkkkkkk...seb baik aku tgh mbuyut..kalu tak maunya dengan aku2 skali terjebak...hahahaha....pastuh dah sejam main...kitorang turun makan2 then kol 6 lebih baru balik umah....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...