Wednesday, August 5, 2009

hdisk aku rosak pulak.........

emmm.....sungguh menyakitkan hati...hdisk pc aku kat opis nih rosak plak..tetiba je...habis semua file aku dlm pc tuh...hampeh sehampeh2nya.............tensen2..seb baik keje dah 90% beres seblom aku bsalin nih...seb baik aku dah settle kn awal2..cm tau2 je pc aku nk wat hal...so skang hari2 aku kena ngangkut laptop nih dari umah...tensen tol...semua nih dah buat aku malas keje...huhuhu...alasan yg amat bagus...nk dapatkan hdisk baru aku rasa maunya aku pas pantang nnti...huh...aku kena carik blk semua file aku yg dah innalillah nih...huhuhu...

2 comments:

Nana said...

alala...esah ko nak bersalin dah kan...takyah pk byk2 ye..hehehe.kalau aku malas nak ngangkut laptop personal ke opis.heheh..aku pekerja yang jahat sikit

mamamiya said...

hehehe...aku kalu tk bawak benda alah ni satu keje pon aku tak wat nnti..hahahha...ada benda alah ni lagi aku tk leh wat keje...hahahaha...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...