Tuesday, August 18, 2009

just nk tanya korang2....



aku dah 2 orang yg datang jumpa aku bicara tang benda alah nih....apa lagi kalu bukan Hi-O...beutiful...sejak dari tahun lepas lagi ade sorang mber aku dok pujuk aku suh jual benda nih...kena wat loan 23k dan dapat 10 set beutiful...kadang2 aku terpengaruh...tp pikir2 balik aku takut nk mengambil risiko sbb aku tahu siapa aku...
aku bukan jenis pandai pujuk org suh beli benda nih...bkn pandai pujuk org suh wat loan bukan 1-2k tp 23k lagik...aku jenis kesian kat orang...tak sampai hati nk bg janji2 manis...

korang penah ke ade orang pujuk masuk hi o nih???apa pendapat korang2 semua???????????

4 comments:

Nana said...

aku tak penah ade org goda buat mende ni..heheh.kawan2 aku tade yg buat jualan lgsg. dan aku mungkin tak akan tergoda kot...mcm ko cakap "aku kenal siapa aku" heheheh...

tade koje aku nak pujuk org buat loan 23k...

mamamiya said...

mard...hahaha...tulah...aku pelik dengan org2 yg wat benda nih...bila kita tknk masuk, diorang kondem kita tk berani nk berubah la...tp diorang tk perasan kot dalam diam diorang akan penaya org lain...opis aku dah 3 orang terpedaya..last2 nya dpt duit jual benda alah tu je...tu pon org byr ansur2 sebulan 50 hinggit...

kehelan said...

kak ecah... takyah laa... nnt kang dia bukan suh kak ecah jual menda laah tuh, dia suh kak ecah carik org... pastu duplicate apa yg kak ecah buat... nak dpt pendapatan mcm diorgdpt nih, kiralaa baper org ygn ak kena ada bawah kita... patu nak pujuk diorg buat mcm kita... pastu suh diorg carik lg org... huhhuhuhu... pendapatan mcm nih pun dikira syubhah kak ecah!

org dtg pujuk sy masuk hai-o, smpt laa pi kelas diorg... zhulian pun sama... bkn kitan ak pakai sgt barang2 tu pun... kelabu mata jek diorg dpt dut byk!

mamamiya said...

kay-
betol2....hehehe...syubhah ke?tak tau lak aku...aku pon tk minat wat keje2 cmnih...aku sian ngan org2 yg termakan janji2 manis org2 cmnih..bila kita komplen diorang kata kita tak usaha nk jadik cm diorang..tp bak kata acik..buat apa senang atas kesusahan org lain...kan2...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...