Thursday, August 20, 2009

khamis 20 ogos 2009

hari nih bebudak aku ada pekse amali plaster kat abm..aku tk larat nk g..suh pembantu je yang g tgk..pastuh ade taklimat fail meja plak..kena submit khamis next week..ntah sempat ke tak...huhuhu..tensen...hari ni aku nak siapkan final paper utk autocad dan paper tiling...leh kot siap...pas nih semua keje aku dah settle...aku leh berpantang dengan aman kat kg...huhuhuhu....
pagi td dapat mask free..terus pakai kat bilik sbb cm ade virus menyerang je...huhuhu...baik mencegah awal2...sok aku cuti..cuti menyambut ramadhan almubarak...selamat berpuasa untuk semua umat islam...semoga dengan kehadiran ramadhan ini akan lebih menambahkan keberkatan dalam hidup kita...Insyaallah......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...