Monday, August 31, 2009

selamat menyambut merdeka semua....

selamat menyambut hari kemerdekaan semua....hehehe....aku ingatkan leh dapat anak merdeka tahun nih...huhuhu...dr asmah pon ade offer aku nk anak merdeka tk???oh tidak...aku tkmboh dah induce cam hari tuh....biarlah baby nih kuar sendiri bila dia nk kuar....kalu tk kuar gak due dia 2 sept nih dr asmah kata due paling lewat adalah 9/9/09....huhhuhuhu....cantik gak tarikh tuh...apa2 pon biarlah baby nih kuar sendiri...tkyah paksa2....

pagi nih bangun awal sket...budak kecik nih dah bgn awal...pastuh dok bertepek ngan aku...satu keje pon tkleh wat...abahnya sedap sungguh mengulit mimpi lagik...hehehehe...

2 comments:

Kehelan said...

salam... akak ecah, adik sy due esok... takde tanda2 lg nak bersalin... last due 11/09...

moga kak ecah ngn aduk sy selamat melahirkan anak2 yg comel!

mamamiya said...

kay...tq...aku pon cm tkde tanda2 lagik...anak 1st dulu pon aku induce sbb dah besar dan dah sampai due...kalu tk pon lambat gak rasanya dari due...hehehhe...moga adik kay pon selamat hendaknya....amin...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...