Thursday, August 6, 2009

kalut.........

hari nih cm kalu sket....mlam smalam ingat nk bawak budak kecik ke pusrawi sbb selsema ngan batuk dia tk elok2 dah 2 hari dah..tp huby balik futsal tgk kaki dia cam tak mengizinkn je...hehehehe...cari penyakit ye bang....pastuh postpon esok pagila...tp camne aku boleh lupa lak hari ni ada penyeliaan li area kl...seb baik kete semua aku dah settlekan..cuma nak bg borang penilaian je kat diorang yg wat evaluation tuh...lupa sesangat...pastu lepas g bawak mya pusrawi aku dengan pantas pecut kete ke opis..huhuhu...tk penah aku bawak kete selaju tuh...kagum jap..hahaha..smpai opis baru tau kete opis tk balik lagi g hantar sumbangan apa ntah...so diorang mintak nk wat lain hari..huh...penat ceq pecut kete...tkpela..pastuh dok ilek2 jap amek napas smbil layan tenet...tup2 diorang kata jadik lak nk g..hayooo...oklah...pegila...aku settlekan semua borang dan inform tempat li yang diorng nk g tuh....rasa cm byk keje kena settle hari ni..since penyeliaan li dah start untuk 2 minggu direct nih...semuanya nk kejar seblom pose..maka keje aku pon byk....tahun depan aku tknk dah jadik s/u latihan industri...huhuhuhu...pc aku nampak macam dah nk sihat...tgh format...tp semuanya dah innalilah..........naseb2...td singgah blog ezral..dah jadik bapak budak dia smalam...kalu ikutkn due wife nya lewat 3 hari dari aku....hehehhe...takutnya...dah masuk fasa seram sejuk dah aku skang nih..harap2 semuanya akan berjalan dengan baik.....amin....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...