Monday, March 1, 2010

mya dan pya....

salam semua...hari ni senin 1 mac 2010..minggu nih huby kena g tatanegara...huhuhu..next week turn aku lak...hukhukhuk...sedeyyyyyyy.....camno aku nk tinggal budak kecik 2 orang nih...mya takpe lagi...tp pya....huh..pening kpala aku...tk tido malam le bapaknya nnti...tp seb baik kena time mula cuti sekolah...aku leh import adik2 aku mai jd bbster....aku import mak aku skali..huhuhu...risau sungguh aku..5 hari tu...mau tak risau..nti dengan risaukan anak...dengan bengkak susu nya...tak sanggup rasanya.....huhuhuhu...tp aku kena keringkan hati gak...kalu tak nnti aku kena g ngan group lain...hehehe...next week g ngan klik2 aku gak...tkpelah...wish me best of luck...hohoho............

aku uploadkan gambo mya yang suka sangat baca buku...mana pergi pon mesti nk beli buku...g pusrawi kelmarin pon smpat beli buku kt kedai kt situ...majalah Apo lak tuh....haru2...pastuh balik umah suh aku citekan apa yg ada dlm majalah tuh...hehehe...sejak 2 menjak nih aku dah jadik seorang pencerita yang baik...huhuhu...



budak kecik sorang nih tahu tk tengah tgk cite pe???...cite Na O Mei...hehehe...melopong mulutnya...huhuhu....

2 comments:

Nana said...

pi btn kaaa? heheh...dh lama tak pi. team building aku biasa tak tdo punye, senang hati. mya sama mcm irdina suke buku. budak pompuan mmg suka buku la i think. sbb kawan2 aku byk yg citer anak pompuan depa suke buku :D

mamamiya said...

aa la mard..btn..hampess sungguh..time aku beranak kecik la suh aku p btn...ntohle...hehehe...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...