Tuesday, February 23, 2010

rubik's cube

salam semua............
korang penah tgk tk rubik's cube ni???



rasa2 korang la kan..leh tk buatkan buat cube nih satu kaler??tk byk pon..paling kurang satu muka je..aku ade try gak wat tp hancus...last2 give up..hahaha....tp aku cam terkagum ngan anak buah aku sorang nih...umo 5 tahun bulan Mei nih...dia amek masa less than 1 minute untuk dapatkan kaler sama utk satu permukaan...aku rasa tercabar gak..tp aku still tkleh wat..hahaha...orang2 sebegini byk menggunakan otak sebelah kiri utk berfikir...otak yang bermain dengan numbers.....tol tk??hehehe...nih anak buah aku yg aku ckpkan itu...adib..kakaknya leh wat gak tp amek masa seminit lebih..adik lagi terra...hehehe...



yg nih anak abg aku...twin..hehehe...aku suka pic nih sbb tuh aku upload kat sini....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...