Tuesday, February 2, 2010

warehouse........hehehe...

salam semua.......
hari ni ari selasa...ari nih budak2 aku g kem motivasi 3 hari...aku lak ade bengkel disiplin 2 hari nih...huhuhu...mgu lepas kitorang g warehouse kt kepong...best gak...baju2 budak...murah2 je...aku g dapat aa gak rembat 3 helai baju, 2 seluar, stokin ngan kasut budak kecik nama mya..semuanya RM36 aja..best2..hhehehe...dia yg paling sebok carik kasut dia sendiri...baby cot yang harga 2-3 ratus kalu kat luar kat situ aku tgk 100++ aja..mmg berbaloi...ada skali warehouse cocoland...punyala ramai manusia memborong makanan...aku tk sempat singgah sbb kuar umah pon pas asar...tutupnya kol 6...sangatla kelam kabutnya...hehehe...warehouse tuh sampai 7hb nih....








ok...masa utk berbengkel.....................adios..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...