Tuesday, March 2, 2010

mya yang rajin...

salam semua....
hari nih serabut kepala sket...huhuhu..byk keje dan byk masalah....hahaha...sok aku kena cuti smpai jumaat...mak ani mtk cuti nk tgk ayah dia masuk icu...so esok masa utk aku berperang dengan 2 org budak kecik tuh...hehehe...huby tadak plak stat khamis..hukhuk...sedeyy....
smalam aku dengan semangat berkobar2 nk lipat baju yang dah lama dok dlm bakul...hehehe...stok seminggu tuh...pastu adela sorang budak kecik yang terlalu rajin nk tolong lipatkan baju2 dia...huhuhu...nila dia budak kecik tuh...........




dan hasilnya..................................................................


hahaha.........................................boleh tk????kira cincailaaa kan....

3 comments:

Kehelan said...

adik sy dulu pun rajin gak... pastu saya marah, sbb nyusahkan!

Nana said...

keke..well done mya...bg mama susah lagik kan. takpe die sedang belajar tu. biar je lah :D

mamamiya said...

k-mmg pon..aku kena wat kje 2x..pastuh kejap dia lipat kat situ..keja lagi kat sinun...jenuh plak aku ngutip bajunya....huhuhu....

mard-tu la mard..kalu dilarangnya wat rugi air liur aku je...tk diendahkannya pon....hehehe...biarkan jelah...nnti dah beso senang sket keje aku..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...