Wednesday, March 17, 2010

bina semangat

salam semua.......
aku g kusus btn 5 hari ari tuh...khamis smapai senin...tinggal anak2 aku ngan huby dibantu mak ngan adik aku...huhuhu...so far ok la...gabung skali ngan staf MPOB, UITM dan hospital Sungai Buloh...first time aku berminat nk dengar cite2 sejarah..maklumle..dulu kat sekolah aku paling tk minat sejarah...lemah dengan fakta2..tp aku dapat ldk dengan fasilitator yg amat baik...huhuhu...dan nih kursus yg aku rasa aku paling byk bckp...sblom2 nih kan kursus yang dok dengar je...kusus nih kena bagi pendapat sepanjang masa...dan aku rasa aku kagum dengan diri aku...huahuahua....paling best mlm last...dok dengar2 btn adalah kursus utk brainwash kepada yg antikerajaan...tp sebenarnya tidak sama sekali...btn adalah kursus utk pupuk semangat cintakan malaysia dan org MELAYU khususnya...paling best part nyanyi...aku berkenan lagu btn nih esp part last skali..........

kita bebas.....terbang laksana burung.....terikat hanya di tali cinta.........


1 comments:

E-DA said...

Saya Anak Malaysia!...saya sayang Malaysia. Kita bebas, terbang laksana burung...terikat hanya di tali cinta...lalalalalaaaa....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...