Monday, March 8, 2010

mya dah besar...

salam semua....
aku baru naik cuti...5 hari dok umah rasa cm tkmo dtg keje dah..hahaha....nk hapdet yg lepas2...

3/3 ari tuh bday budak kecik nama miya...dah besar anak aku...dah 3 tahun..hehehe...skang dah tk pakai pmpers dah siang2..dah pandai g tandas sndiri...tp kenkadang terkucil gak..huhuhu...skang dah pandai basuh 'uk'uk sendiri dah...tp aku ttp waswas gak..huhuhu...semoga anak2 aku sentiasa dirahmati dan diberkati hidup mereka...insyaallah...




pya lak skang nih dah pandai golek2 dan niarap..habis sampai bawah kerusi dia masuk..hehehe...sejak 2 menjak nih mcm tk bape nk sihat je..cm tau2 je aku nk tinggal dia 5 hari nih...susah hati tol aku...huhuhu...tp skang dah pandai gaduh ngan mya...kadang2 pening aku..mya pegang tgn dia sket pon dah bunyi marahkn mya..pastuh mya membebel sorang2..hehehe...mcm la adik paham apa yg dibebelkan...hahaha....





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...