Tuesday, December 1, 2009

raya haji

salam semua...........
salam aidil adha...........raya haji ari tuh kitorang plan nak balik jerantut je sbb besut banjir..so hati aku mmg dah gumbira dah...huhuhu...tkyah menempuh perjalanan yang jauh...tp mlm raya tuh huby tanya nk balik besut tk sok?huhuhu...aku dah le tak bwk balik baju byk..sbb umah aku ade stok..nih nk balik besut lak...mmm..tkpelah...pakai je lah apa yg ada..pastuh pas semayang raya dalam kol 10 lebih kitorang btolak ke besut....jalan clear tuhhhhhhh.....apa lagi...peluang huby aku memcut la...kecut perut aku...



sampai umah mil dekat kol 8 sbb singaah umah tok huby dulu...letih nya toksah ckp le...miya asyik dok tanya bila nk g pantai...huhuhu..
so esoknya kitorang bwak mya g pantai...syarat je tuh...tkleh mandi pon...hehehe..



ahad btolak balik ke kl..btolak dari umah mil kol 10...tp.jem!!!!!!!!!!!tensen32x....
sepanjang jalan jem...mengikut bontot treler...hampeh tol....naseb bek bb pya tk wat hal....kalu tk lagi tensen aku...ingatkan sepanjang jalan gua musang je yang jem...upenya kluar susur bentong ke karak hway...mak aihhhhh....lagi menyakitkan hati...aku tido je sepanjang jalan tuh....sakit hati nya pasal...sian huby aku...hehehehe......smpai umah dah dekat kol 7 dah...letih tak ingat...seb baik sok aku cuti lagik...so aku leh rileks lagi la...hehehehe...

2 comments:

Nana said...

weiii...aku balik dari KT ke jengka tak jem mane. tp balik ke sg buloh mlm tuh...jem tak hingat kat karak. first time aku jem kat karak biase aku balik awal atau lambat sehari. kali ni mmg balik time peak mmg jem sungguh. nway tembam lah adik :D

mamamiya said...

hehehe..aku sepanjang jln jem....tensen beb..atas jln je abih masa 6 7 jam...kematu bontot...pya mmg da tmbm skang..hehehe..myusu kuat tu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...