Monday, December 14, 2009

isnin yang membosankan....

salam kawan-kawan...
huaghhhh...senin yang amat membosankan...ngantuk pon ado...ari nih ingtkan nk siapkan keje-keje yang tertangguh tp nampaknya mood tak sampai...hehehehe...
aku nk upload sket gambo budak kecik nama miya nih...mulut bukan main skang..sepatah aku cakap 10 patah dia jawab...huhuhu..
smalam aku masakkan nugget ABC untuk dia...pastuh panas dia tkleh makan....ade ke dia suruh kipas sejukkan nugget dia...pastuh dia ngadu kat aku...mama, kipas nih tk buat miya suruh...tkde telinga kot...hahahaha...itu adalah ayat aku bila suruh dia amekkan barang tp biasanya dia pon cma kipas tk de telinga...huhuhu...dah ikut cm aku lak kuat membebel....penat kacau adik dia dah stat main masak2 aka melembang...bila main masak2 maknanya berteraburla semua masakan dia...dan akula yng akan kena sapu nnti...sehari maunya 2 3 kali wat sepah....nk marah kan tk sampai hati lak...huhuuhu...





itulah dia budak nama fatin damiya...tgh2 masak ade org nyanyi2 kat tv dia pon berenti jap main...nyanyi adalah fav dia...hehehehe....tp itulah penghibur aku hari2..tkde dia sunyi umah...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...