Monday, December 21, 2009

jawab tag mard...

First time jumpa with your hubby bila dan kat mana?

2000 kat usm kampus kejuruteraan.masa minggu orientasi..

Love at first sight?..

mmm..tak..dulu aku jadikan dia semangat aku utk g
kuliah..hahaha...sesama mard dok mengusha dlm kuliah..mard..ko ingat tk?aku selalu dok tgk sorang mamat tinggi yang selalu letak tuala good morning dalam poket blkang..hahaha..
.

Who is he when the first time u met him?

student gak cm aku...

How long it takes for him to ask you out for a date?

mmm setaun lebih gak...mcm2 drama berlaku dlm tempoh tuh..aku pon tak paham sama ada aku syok sendirik atau dia pon sama...tp dia taknak ngaku..hahaha...yg pastinya lepas aku dalam cubaan menjauhkan diri dari dia, dia lak yang datang kat aku...kompius kn?huhuhu...

Ist place dating di..

kalu kat kmpus tuh byk kali aa..kalu kat luar kitorang mula kuar berdua masa blk kl, umah abg aku..dia balik umah abg dia...

How he proposed?..

dlm keadaan yang tk dijangka..lepas 'peristiwa itu',aku dah decide nk membawa diri...hahaha..lawaks32x...pastuh dia dtg balik kat aku dengan kepala botaknya dan proposed aku...masa tuh kat luar bilik kuliah..kecik2 dah berchenta...huhuhu..

Special date with your hubby?..

15.08.01 - dia declare aku..
26.05.06 - sah dia jadi hak aku..
12.02.80 - bday aku...notakaki: aku lebih 'matang' dari dia...ulangsuara; matang ye..bukan tua..hahaha...
01.07.81 - bday my beloved hubby
03.03.07 - bday our doter..mya..
09.09.09 - bday our 2nd doter..pya..


Changes that he asked you to do??..

ada...dulu2 aku suka pakai short/s...pastuh habis dia kutip baju2 aku tuh dan simpan..dia cuma bg aku pakai long/s aja..tp biasala kan..aku di jenis degil...skang curi2 pakai lagi bila kuar...hehehe..ampunnn bang...

What about him that you love so much?..

of 'cos hensem..hehehe..aku lagi suka berebut dengan org..bila aku dapat aku rasa cm kembang kempis..hahaha..(tu dolu2 punya cite...zaman kanak2)..mmm dia seorang yang baik sangat...ambik berat..cuma tang romantik nya kurang...kena aku yang mulakan dulu..

What is about him that you wish he would change?

romantik sket ye bang...

You will lose your mind n crack your head when he?..

jauh dari dia..cukup la setahun lebih dulu aku dok jauh2 ngan dia...aku dah serik...tido tak lena mandi tak basah...

You will smile thru your eyes for the whole day when he?..

ada dengan aku sepanjang masa..dok sebelah aku tgk tv sambil pegang tgn aku...owhhh..

Complete below sentences "my love towards my hubby is as big as.."...


tak terjangkau dek pikiran....

I love to tag these pretty ladies:


kepada sesiapa yang bergelar isteri...........

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...