Wednesday, December 2, 2009

mya demam........

ari ni aku el...mya dmam..smalam lg demamnya kt umah mak dia..mlm td dengan aku skali tk tido dari kol 2 smpai pg...huhuhu...pas anta bb pya umah mak, aku g bwk mya pusrawi...sampai pusrawi, benda 1st yg dia nmpak ialah kedai serbaneka kt lobi tu.apa lagi..melompat la nk beli gula2 giant dia tuh...hilang demamnya...ni haa gula2nya...balik umah makan tepi2 je...pastuh tinggalkan dah...makan ciput je...geram32x



otw balik aku singgah kedai bantal kekabu.ingat nk beli bntal utk bb pya..alih2 kakaknya plak yg over...punya byk bantal golek dia kat umah, dia nk lagi...ngalahkan adik...last2 dia yg rembat dulu..ish2....penin aku...ni ha bntal yg telah dirembat oleh mya..huhuhu...



balik tuh aku terus amek bb pya kat umah mak dia...hehhee....padahal aku leh balik umah tido dulu ke...tp aku rasa cm tak best lak bila aku dok umah tp anak takde depan mata...huhuhu......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...