Wednesday, December 9, 2009

09122009


salam semua..hari ni genap 3 bulan nur afrina lutfiah...hehehe...smalam meragam sket.tk tido mlm...tak tau nape...mungkin tk sedap badan..atau mungkin dah beralih bulan..hehehe...skang nih tido mesti satu jari dlm mulut tp dia still tk reti nk isap ibu jari..kadang2 jari telunjuk..tp kadang2 bkang tangan pon jadikkk...huhuhu

aku pon sama..mlm smalam rasa tk best sgt badan...rasa sakit badan dan sejuk satu badan..perut rasa sakit...rasa nk muntah tp tak muntah..mengigil aku smalam...nasib baik ade mr huby...thanks a lot sayang...lepas telan 2 biji panadol dan selimut baru aku rasa berpeluh badan...seb baik bgn pagi td dah rasa ok...so aku g keje...
kat opis rasa lain macam tuh ada lagik...perut pon tk sedap..so aku rasa ni la time utk aku balik umah dan ...tido...hehehe..g amek mc jp pastuh aku balik umah tidoq....hehehe....

ari nih mya potong rambut..huhuhu..mama ani potongkan...mcm abu bakar elah le plak aku nengoknya....dah le rambut pon jarang2...cmne ekk nk bg rambut lebat??

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...