Tuesday, May 5, 2009

balik kg

cuti ari buruh mgu lepas, kitorang 1 famili balik kg kat jerantut..yang paling xcitednya budak kecik miya laa...tk keruan jap..maklumle kat kg byk ruangan untuk dia berlari...tambah2 lak mimi dan cicakman balik gak..lagi la kecoh dia..pakej 3 hari 2 malam rasa cm sekejap je..



nih mimi ngan cicakman baru je sampai mlm tuh terus je main...yang paling sronot budak yang dok paling bkang..huhuhu...



ni ayah aku....seksi lagi..hehehe...







pas dah penat2 main, baru datang golek2 kat abah dia...budak kecik nih skang dah pandai buat pose dah bila org nak amek gambar dia...tgk aa gambar tuh..konon2 tk nk tgk kamera...pastuh suruh amek gambo perut dia lak..nk tgk camne rupe perut dia dalam gambr...kuikuikui.....









gambar yg nih blur.aku tak tau aku yang salah setting ke, salah kamera ke atau aku tak pandai amek gambo...hehehehe...yg nampak sket tuh mak aku...yg dok kat dapur tuh kakak aku. yang pakai baju ijau tuh adik aku yg bongsu dan yg coit depan tuh..sape lagik kalu bukan budak kecik tuh...



gambo nih aku suka sbb cerah mata aku bila tgk pokok bunga nih...mak kau punya nih ...aku tak tau sape yang amek...tgk2 dah ada ade dlm tpun aku...so aku letak ajela skali...hehehe............

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...