Monday, May 11, 2009

MIHAS


jumaat lepas aku smpat g mihas jap pagi tuh..hehehe...time keje g mihas..tp aku ikut budak2...hehehe..keje gak la maknanya tuh ekk...okla...aku kalu nk g pameran cm nih kena g ngan kenderaan opis baru aku smngat sbb diorang akan hantar sampai kat muka pintu...hehehe..kalu nk g sendirik mmg kem salam je lah...mana nk carik paking..nk kena jalan kaki lagik...idoklee jawabnya..kebetulan ari tuh ade comp.untuk chef2 antara ipt la plak...sempat la nengok sket2..

ptg tuh plak aku de appment ngan orang ABM kol 3...tp sesuatu telah berlaku dan ianya menyakitkan hati aku...sungguh buatkan aku menyampah dan meluat...huhuhu...tp tkpelah...aku kan dah nk jadi baik skang..orang nk buat apa pon kat aku buatla...sememangnya aku dah PENATTTTTT keje kat sini..tulun2..sape leh bg aku keje lain???

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...