Friday, May 29, 2009


26 mei 2009 ari tuh 'aniveseri' aku yg ke 3 sebenarnya..aku bz sangat minggu nih..kena ulang alik g ABM ngan CIDB....pastuh ada final exam bebudak plak minggu nih..kena jaga pekse..kena settlekan praktikal budak2...sungguh memenatkan..ari nih last day budak2 kat sini..bulan 6 nih aku leh rehat sket..bebudak cuti sem..huhuhu...best2..so ari nih aku kena settlekan semuanya...
berbalik semula ke 'aniveseri' aku..hehehe...taun nih taun ke 3 aku bersama suamiku..hehehe..pejam celik je kan..kitorang kapel since 2001 lagik..skang dah hampir 8 tahun aku kenal lelaki bernama MUHD HAZWAN HISYAM..aku harap hubungan aku dan dia akan terus bahagia dan dirahmati Allah...abg...i love u so much..muahhhsss....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...