Thursday, May 7, 2009

kisah ari khamis...

pagi tadi cam biasa aku siap2 g anto budak kecik umah mak dia...sampai je maknya bgtau dia nk mintak cuti..adik dia kt ipoh meninggal pagi tadik...oklah...aku dalam blur2 pon patah balik ke rumah dan pk kat mana aku nk letak budak kecik nih ari ni???aku tkleh el ari ni sbb pmbantu aku cuti...aku kena handle budak aa since pembantu aku yg sorang lagik tuh tak ada lagi...(dah hmpir setahun tunggu pembantu tak jugak wujud2..sampai depan pagar..aku coll hubby aku tanya cmne...sbb ari nih aku de meeting kat hq ptg..tk sangka lak hubby aku kata jaga budak kecik nih..hehehehe....selalunya payah sket..miya nih bukan nk tggal ngan abah dia..seteru dua orang nih...yang abahnya suka menyakat..miya plak jenis cepat menangis kalu kena sakat..kadang2 pening pale aku..tk leh dok rapat langsung..budak kecik nih plak skang nih dapat hobi baru..suka membebel kat abah dia..abah dia tido awal pon dia bebel....huhuhuhu....ikut perangai aku la tuh...

datang keje td plak..budak2 wat hal...darah aku naik lagi..dah spoilkan mood aku utk ngajar pagi tadik...aduhhh...last2 aku suh diorang wat la keje mana yang patut sbb aku dah tk de mood nak ngajo..

meeting petang nih pon aku mintak ngan bos tknk pegi sbb aku kena jaga kelas sensorang...tp sebenarnya mmg aku tknak g pon..alasannya aje tuh..ye la meetingnya kol 2.30..tunggu org besau2 mesti kol 3 baru leh stat..meeting kitaorang nih mana main sejam dua...sure lebih kol 5 punya...tuh yang lemah semangat tuh..hehehe....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...