Thursday, April 30, 2009

kena saman lak..

ari nih aku g wat monthly cek up kat pusrawi..datang awal sbb dengan semangatnya nk copkan paking kt kat luar..hehehe..nk lari dari byr paking..huhuhu..yela..bayangkan kalu appment kol 8.30..kena datang seblom 8.30..pastuh kena tunggu doktor satu hal..dah la sistem 1st come 1st serve..aku pon tk paham sistem appment hape kalu cmtuh ekk??mushkil3....ada sesape leh bgtau???pastu plak doktor kena round tgk org sakit dulu sblom cek aku...situ dah habeh masa bape lama dah...dah tuh kalu leh settle pon dalam kol 11 lebih..tu dah kira 3 jam gak tuh...tp biasanya lebih...(huhuhu versi kedekut cm mber 1 opis aku...berjangkit dari dia..kahkahkah..tp elok2 dah dapat pot paking baik punya (dlm kotak paking tuh) dapat gak surat saman...hampeh tol!!!aku blom amek keputusan sama ada nk g byr atau untuk diperap dalam d/board kete..huhuhu...



***********************************************************************************

cek up td..dr kata mungkin dapat baby girl...so akan ada miya d second la nampak gayanya...hehehehe...bak kata hubby aku..tkpe dapat baby girl pon..nnti dah besar aku takyah susah2 wat keje umah dah...ye gok kan??tp kalu yg nih baby girl nampak gayanya aku kena membuyung lagi untuk dapatkan baby boy plak...ingat nk pencen dulu 2-3 taun nih...huhuhuhu....nampknya tk jadik pencen...hahahaha...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...