Wednesday, April 22, 2009

selasa 21 april

ari smalam aku kena g wat penyeliaan latihan industri kat jempol..mak aiiii...jauhnya..penat aku.dok dlm hutan rupanya..seb baik tahun nih aku pegnent..dpt gak skip g wat penyeliaan luar kl..huhuhu...semuanya aku bg pembantu aku..gi labuan, kuala tganu..next week kat sp lak...berjalan aje la..dulu masa bujang2 berebut2 nk g berjalan. tp skang dah rasa tua lak..maleh dah nk kuar2..terpaksa sangat barulah aku g..akekeke...

ari nih cam biasa..seperti hari2 sebelumnya..inilah kerja rutin aku..pagi datang keje..petang balik umah..amek budak kecik nama miya..smalam aku g amek dia..sampai je depan pintu umah macik tuh berlari2 dia dapatkan aku..pastu dia bgtau aku.."mama...bilik cima ade ciput.."hehehehe..aku tk paham apa yang dimaksudkan dengan ciput..bilik cima tuh bilik anak makcik yang jg dia tuh..pastuh tang ciput tuh barulah aku tau..rupanya dia jumpa labah2 dlm bilik cima...hehehe...labah2 ngan ciput sama rupe ekkkk????hehehehe....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...