Friday, October 15, 2010

sg merab

 Salam semua...

Semalam hari khamis..aku mmg apply cuti untuk teman suami g sepang. nk g tgk tanah yg dia nk beli kat sg merab. malam tuh nk plan sok nya nk btolak kol 7 lagi..hehehe...tp kita hanya merancang...mlm tuh kol 2.30 pagi acik kejut aku..gastrik dia menyerang balik!!!pastuh aku angkut anak2 masuk kete then g pusrawi. kena masuk air gak sebotol..kena inject sejarum...mya ngan adik sempat main2 lagi kat pusrawi wpon jam kol 3 pagi...pastuh dalam kol 4 lebih aku mintak balik dulu..sian anak2 dah ngamuk ngantuk..tinggal acik kat pusrawi sbb tgh masuk air...kol 6 lebih aku coll acik dia kata dah ok...aku siap2 hantar anak umah pengasuh kol 7 pastuh terus ke pusrawi amek acik...ingatkan cancel plan ari tuh..tp tk jugak..sbb dia dah janji nk p amek snp dan byr booking tnh...so pas bfast kitorang btolak..p pej tanah sepang dulu..pastuh baru g pej peguam kat situ. pas settle keje acik cam teruja plak nk tgk tanah yg satu lagi...tp pas tgk kitorang rasa tnh yg mula2 plan nk beli tuh lagi ok..


tanah yg latest nk jual...tp agak tinggi...so tk jadikla..lagipon mahal sket..


ni tanah yg kitorang dah book.bukan yg depan nih..hehehe...yg clear blkang sket tuh...yg depan nih nk naik housing tk lama lagi..yg tgh tuh nk naik sekolah..coming soon...


besar2 umah kat sini..teruja aku...moga2 aku pon dimurahkan rezeki dapat umah besar gak...hahaha...berangannnnnn mmg besttt...

2 comments:

Kay said...

waaa...murahnya rezki korang!

mamamiya said...

masin la mulut kay hendaknya..aminnn....hehehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...