Monday, October 4, 2010

open haus

Salam semua...
sabtu lepas aku wat makan2 sket untuk budak2 kelas dan jiran2 tetangga...tp aku tk ingat nak snap gambo...adusss...rugi..hanya sempat snap gambo esoknya je time kakak aku datang umah...hehehe...halal la...wat ringan2 je...tempah sate ngan roti jala sket..pastuh goreng bihun dan wat nasi impit dan rendang...ok la tuh...tp penatnya toksah kata...malam tu tido dengan nyenyaknya...zzzzz





mya yang ayu gitu...

ahad tuh kitorang reremai g open haus umah pak sedara aku di setapak...kenyang2..ada nasi tomato, nasi dagang, sate, bihun sup, cendol...kambing bakar pon ado..puas hati...



pas makan2 aku ke hotel putra tgk bebudak aku start daftar kursus installer IBS..punyala xcited diorang dok hotel 5 hari...huhuhu....




balik dari hotel putra dlm kol 3.30...pastuh adik aku siap2 nk g hantar mak dan ayah aku balik pahang...aku tkleh p hantar sbb tunggu  kawan aku zaman sekolah dulu kata nk mai beraya kat umah...so aku sediakan menu simple saja....sbb dah penat...tp pe2 pon mmg best32x.....lama tk jumpa..bila dah jumpa bergegar rumah...hahaha...

menu simple2 je...

2 comments:

Kay said...

bestnya!

mamamiya said...

kay...huhuhuhu...nnti drop no pon..raya taun depan masuk korum..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...