Monday, July 5, 2010

pya dah besar

Salam Semua
Senin datang lagi...huhuhu..hari ni kalut sket sbb en huby kena g kusus kuala kubu baru pagi nih 3 hari..so tunggu dia siap pagi td..emmmm..kalah aku..hehehe...
hari nih nk cite ttg pya..skang nih pantang nampak tepun...mesti letak kt telinga dan ckp bahasa dia..huhuhu...ari tuh aku dengar dia dok merepek sorang2...aku jenguk rupanya tengah tepon...hahaha....klakar32x...dah paham sket2 apa yg aku ckp..tp hobi skang ialah mengutip benda masuk dlm mulut!!!!!!!!!!hari tuh mya ada cicirkan coklat sebiji yg agak besar...aku tgk pya asyik masyuk dok tengah buat keje...aku tgk dekat2 rupanya tengah menghisap coklat...!!ish32x...risau aku...tp senang sket skang...sbb dah besar...tp bila dah besar suka gaduh2 plak ngan mya..suka kacau mya esp. bila tgk mya main game...dia pon tumpang sekaki...hehehehe........

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...