Tuesday, July 27, 2010

IJN@Thursday


Salam semua..
dah 5 hari tk hapdet blog...aku cuti khamis lepas..hantar ayah aku scan jantung kat ijn..jumaat aku g kursus...semalam cuti hantar mak ayah aku balik..hari nih baru leh hapdet sket...berukband lak huby bawak g induksi 2 minggu..hhmmmm memang boring gila kalu kat umah...huhuhu...khamis lepas aku kat ijn dari kul 9 pg sampai kol 4 petang..penat toksah ckp..seb baik bawak mya je...dalam masa beberapa jam itu, mya berjaya mengumpul byk mainan dan buku dan jajan...huhuhu....mmg hobi...ranap aku...last2 kol 2 tuh dia tido..penat sgt menunggu...seb baik org tk ramai..leh tido2 kat sopa...
next week lak aku kena mai lagi unuk appment yg seterusnya....dan mya akan meneruskan hobinya itu....hehehe...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...