Tuesday, July 20, 2010

kara oke!!




Salam semua....
Semalam macam kelmarin...abah takde...so bosan tahap gaban....aku naik tidokan pya..tp jap je tidonya..adala dalam 10 minit..sempat la aku ber'ogawa' jap..huhuhu...pastuh mya sibuk suruh buka cd nyanyi2 dia...aku mmg selalu kalah dengan mya nih..kalu aku tk buka dia p bukak sendirik....layan dia nyanyi best gak..pastuh aku teringat mic kt dlm drawer yang dah berkurun lama tk guna..hehehe..abahnya tk bg kitorang nyanyi2 guna mic...tp time abah takde kitorang hoorey32x.....ni je masa leh ber karaoke...kan mya!!!! mya bukan main syok lagik...sampai berebut dengan adik...adik dok jilat ingatkan aiskrim....hehehe....pas abah balik tk merasa la dah..hahaha...............

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...